Lovisa Queenroad

Alla inlägg den 1 mars 2015

Av Lovisa Queenroad - 1 mars 2015 20:46

Tjaaa!

Idag har jag spelat lite grann men inte hela dagen :)

Med tanke på att jag fyller år imorn så kommer jag inte kunna hinna spela så mkt :/

Meeeeeen, jag skulle skriva om typ den nya gallerian, ni vet?

Jag var ju jätte exalterad på all shopping, buss och typ allt nytt haha :D Men men.. inget speciellt faktiskt!

Jag var där inne hela dagen när de kom och gjorde alla uppdrag typ men sen?.. hallå? Ja jo, affärerna var ju bra oså men kom igen.. inget speciellt? :/

Fast om man vill hitta fina accesouarer till hästen så äre bra att åka dit :)

Men det är ganska random för att man åker dit utan häst men ändå är hästen där helt plötsligt när man går in i en hästbutik haha   


Men iallafall så hoppas jag att det kommer nya roligare uppdrag där ;)

(detta är ingen kritik mot starstable)

Men jag har iallafall haft en superskön helg med vänner, sso och familjen   

Nu laddar vi batterierna för ny vecka som vanligt   

YYYEEEY jag fyller år imorn c:

Ni får ha de skit bra så ses vi när vi ses helt enkelt :D

PUUUSS   


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tjenixen!
Jag är en ryttare från Jorvik men bor i stor del i den gömda dinosauriens dal.
Jag rider på mina 6 hästar med mina 2 bästisar. Dasha Lightbard och Donna Northfield!
Hoppas ni vill följa mitt liv på StarStable Online!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Ice-Beauty

Detta är min fjording!

Hon heter Ice-Beauty men kallar henne bara för fjordis!

Just nu är hon i level 12 men tränar henne upp till 15!

Det är då min favorithäst! Älskar fjordingar fett mycket, så himla söta och så snabba :D 


Ovido - Quiz & Flashcards