Lovisa Queenroad

Alla inlägg den 2 februari 2015

Av Lovisa Queenroad - 2 februari 2015 23:42

Tjenixen! 

äntligen är min blogg skapad :) har typ försökt på massa olika webbplatser men känner mig tryggast här på bloggplatsen :) som ni kanske förstår så ska denna blogg handla om spelet StarStable Online! Just nu är jag i level 15 men halvvägs till 16! sista leveln wooo! 

på denna blogg kommer jag lägga upp bilder om fusk, tips, uppdateringar, skit, random grejer och typ visa å snacka massa om starstable! hoppas ni vill följa med på min lilla bloggresa!!

jag bloggar och spelar på en macbook pro. ingen gaming dator precis men den är grym ändå! som sagt så spelar jag på server 3 så om ni ser mig kan ni gärna säga hej eller fråga vän :) jag kan också screen filma med ett program som heter screenflow som äger! har faktiskt gjort några videos men min youtube laggar sönder :/

det kanske går att lägga upp videos här? ja vet inte än men de kommer väl framöver :)

det kommer mer uppdateringar snart (: håll ut !!!!!!!   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tjenixen!
Jag är en ryttare från Jorvik men bor i stor del i den gömda dinosauriens dal.
Jag rider på mina 6 hästar med mina 2 bästisar. Dasha Lightbard och Donna Northfield!
Hoppas ni vill följa mitt liv på StarStable Online!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Ice-Beauty

Detta är min fjording!

Hon heter Ice-Beauty men kallar henne bara för fjordis!

Just nu är hon i level 12 men tränar henne upp till 15!

Det är då min favorithäst! Älskar fjordingar fett mycket, så himla söta och så snabba :D 


Ovido - Quiz & Flashcards