Lovisa Queenroad

Alla inlägg den 15 februari 2015

Av Lovisa Queenroad - 15 februari 2015 19:20

  tjenixen!

jag har sportlov just nu så hoppas för bättre uppdatering!

men iallafall så har jag nästan alltid tyckt om denna sminkning!

jag har bara inte tagit tiden till att köpa den. men nu gjorde jag de och ångrar inte en sekund!

Jag vet inte riktigt vilken outfit jag ska ha så jag byter jätteofta, blått till rosa till svart!

men jag och Dasha tyckte om denna stil litegrann :)

Det är typ en vit/svart stil som passar till typ alla hästar! (här nedan ser ni vart allt är köpt)

Jag vill så gärna köpa 3000 starcoins men mina föräldrar tkr det är dyrt :(

jag vill ha en grå fjording ;))

Men nu är det färdig babblat här!

ha de så mys, byebye!


mössan: silvergladebyn

tröjan: uppdrag?

byxor: moorland

skor: uppdrag, men finns i silvergladebyn

handskar: silvergladebyn

hår: jarlaheim

smink: jarlaheim

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tjenixen!
Jag är en ryttare från Jorvik men bor i stor del i den gömda dinosauriens dal.
Jag rider på mina 6 hästar med mina 2 bästisar. Dasha Lightbard och Donna Northfield!
Hoppas ni vill följa mitt liv på StarStable Online!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Ice-Beauty

Detta är min fjording!

Hon heter Ice-Beauty men kallar henne bara för fjordis!

Just nu är hon i level 12 men tränar henne upp till 15!

Det är då min favorithäst! Älskar fjordingar fett mycket, så himla söta och så snabba :D 


Ovido - Quiz & Flashcards