Lovisa Queenroad

Alla inlägg den 3 februari 2015

Av Lovisa Queenroad - 3 februari 2015 21:38

jag och Donna Northfield lärde oss idag hur man screenfotar på mac :)

Vi fotade lite bilder och redigerade dom , b.l.a på iPhoto och Pizap!

här får ni se , ha de så bra (:



ps. om du också har mac och vill veta hur man gör så klicka på "cmd" samtidigt som shift + 3      


Av Lovisa Queenroad - 3 februari 2015 00:06

hej!!!!!!
Jag köpte min fjording förra veckan tror jag! Döpte den till icebeauty! Supernöjd (:
Men jag vill köpa en till fjording, antingen en lite brunare eller en grå :) har inte bestämt mig och har inte heller några pengar ... :/
Men jag tänkte bara säga till er som är i level 14! Köp inte någon annan häst innan du kan komma till dinodalen! För sedan när du kan köpa fjordingar så kommer du ångra alla andra hästar! För man älskar fjordingarna nu när man väl kan ha dom! Det är bara ett tips! :) imorgon tänkte jag försöka göra dagliga i dinodalen för att låsa upp mer affärer och kanske mer fjordingar !! Hihiiiiii :) hare så bra <3 de kommer en liten bild på icebeauty nu :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tjenixen!
Jag är en ryttare från Jorvik men bor i stor del i den gömda dinosauriens dal.
Jag rider på mina 6 hästar med mina 2 bästisar. Dasha Lightbard och Donna Northfield!
Hoppas ni vill följa mitt liv på StarStable Online!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Ice-Beauty

Detta är min fjording!

Hon heter Ice-Beauty men kallar henne bara för fjordis!

Just nu är hon i level 12 men tränar henne upp till 15!

Det är då min favorithäst! Älskar fjordingar fett mycket, så himla söta och så snabba :D 


Ovido - Quiz & Flashcards